28 mars 2012

"Vampyrens märke" - P C Cast, Kristin Cast


Info om boken:
Skriven av  P C Cast, Kristin Cast
Utgiven av Månpocket 2010
343 sidor.
Första delen i House of Night Serien.

Bokens handling:
Zoeys liv är helt normalt, hon fikar med sin bästis, tittar på sin killes fotbolls matcher och har Star Wars maraton. Ända tills den dagen hon ser en död kille vid sitt skåp, och han är där för att märka henne. Det betyder att hon snabbt måste ge sig av till Nattens hus för att bli vampyr, annars kommer hennes kropp att avisa förändringen och hon kommer att dö.

Betyg:
Boken är lite konstig men jag tycker att den är jättebra ändå. Jag tycker dock att det verkar vara lite för mycket som en helt vanlig skola. Dock så fångar boken in mig ändå och den är både rolig och bra skriven.
3,5 /5


2 kommentarer:

  1. Hej!! Kul att du skriver om olika böcker ;) Blir man ju ganska sugen på att börja läsa. Kolla in hos mig så får du läsa om allt o lite till :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åå tackar, mitt mål var lite att få folk att börja läsa. Ska checka in din blogg :)
      Kram!

      Radera

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!