19 september 2012

Bokkvällen hos Forma books!

Som några av er kanske redan vet så åkte jag till Stockholm igår för att vara med på en "bokkväll" med Damm Förlag, Ica Bokförlag och Forma books igår. Det var tre olika författare som berättade lite om sitt skrivande och om sina nyaste böcker.
Det var Simona Ahrnstedt som pratade om sin nya Romace-bok "Betvingade", Sofia Hallberg om boken "Mina fräknar" och Björn B.Jakobsson om sin nya thrillerbok "De dödas ljus".

Jag var de enda "barnet" eller yngre ungdomen där så att säga, dom flesta andra var runt 20 år och uppåt.
Bland annat så var Unga böcker men det insåg jag först när vi skulle åka hem ..

Men hela tillställningen var riktigt riktigt trevlig, författarna pratade lite om sina genrer, vart dom fått sin inspiration från m.m
Jag blev väldigt väldigt sugen på att läsa Björn Jakobssons bok trots att jag är så lättskrämd men sagt och gjort, började när jag kom hem från skolan och den är så super spännande än så länge!

Fick även en riktigt fin goodiebag med böckerna som dom pratat om och lite krämer m.m

För att se bilder från igår-kväll, klicka HÄR.

Tack Damm Förlag, Ica Bokförlag och Forma books för en riktig kul och intressant bokkväll!

4 kommentarer:

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!