28 oktober 2012

Omläsning?

Det jag tänker fråga er nu är något som jag tänkt på väldigt väldigt länge.
Hur, HUR hinner alla bokbloggare där ute läsa om böcker?
Hur har ni tid med omläsning?
Ser bokbloggare överallt som läser om serier och böcker och allt som finns, men jag hinner inte.
Det blir alldeles för mycket med läxor, vanlig läsning, aktiviteter OCH omläsning.
Dock så skulle jag vilja läsa om böcker mer än vad jag gör, Harry Potter och Hungerspelen tex.

Så, alla omläsnings-bokbloggare som läser detta inlägg, show me you'r secrets!

Btw så kommer jag inte kunna vara inne så mycket nu på lovet för jag ska på läger nästan hela veckan.
Ha ett bra lov!

10 kommentarer:

  1. Ja, den frågan skulle jag också gärna vilja ha svar på!

    SvaraRadera
  2. Hmm mitt svar när någon frågar hur jag hinner läsa så mycket brukar vara att jag läser ganska snabbt, eller väldigt snabbt. Allt är relativt. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lyllo dig, jag läser väldigt sakta :P

      Radera
  3. Jag gör alltid så att jag läser var jag känner för. Och då blir det ibland omläsningar (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hinner bara läsa om korta stycken :P

      Radera
  4. Jag prioriterar olika böcker, och ibland bara blir de omläsning :)

    SvaraRadera
  5. Den här frågan har jag ställt mig själv flera gånger, men jag antar att det är prioriteringsfråga (:

    SvaraRadera
  6. Jag gör som Lisa. Ibland läser jag om en bok istället för att börja på en oläst. Beror liksom på vad jag är sugen på bara, och att läsa om en bok ser jag liksom på samma sätt som att läsa en bok.

    Ibland gör jag dock så att när jag läser en väldigt tung och svår bok så tar jag och varvar med att läsa om en bok som tex Harry Potter. Det brukar vara väldigt skönt :)

    SvaraRadera
  7. Eller hur! Jag hade tänkt läsa om massa favoriter i år men har bara blivit första HP boken och Enders Game typ :P....

    Hur hinner folk det och massor av nya...>.<

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!